Voettocht van Alphen aan den Rijn naar Santiago - Reisverslagen van - WaarBenJij.nu Voettocht van Alphen aan den Rijn naar Santiago - Reisverslagen van - WaarBenJij.nu

Voettocht van Alphen aan den Rijn naar Santiago

Op 6 maart 2015 ben ik van ons huis in Alphen aan den Rijn vertrokken. Mijn doel is om via Nijmegen - Keulen - Trier - Le Puy en Velay - Pyreneeen naar Santiago de Compostella te wandelen.
Naar verwachting zal ik daar begin juni of midden juni 2015 arriveren. Daarna keer ik per bus, trein of vliegtuig weer terug naar huis met een unieke wandelervaring.
Op 1 mei 2015 ben ik vanwege ziekte met de trein vanuit Le Puy-en-Velay teruggereisd naar huis.
Op 15 september 2016 ben ik vanuit Alphen aan den Rijn met de trein naar Le Puy-en-Velay gereis met als doel om via de GR65 naar de Pyreneeen te lopen en van daaruit via de Camino Frances naar Santiago de Compostela. Dat is gelukt. Ik ben op 12 november 2016 in Santiago de Compostela gearriveerd, daar nog wat blijven hangen om af te cicken en op 17 november ben ik per trein naar Madrid gereisd en daarna met Iberia naar Schiphol en toen weer thuis gekomen. Het was een geweldig avontuur waar ik met heel veel plezier aan terug kan denken.!!

Recente Reisverslagen:

05 November 2016

Over de top op weg naar Ponferrada

16 Oktober 2016

Van Le Puy-en-Velay naar Saint-Jean-Pied-de-Port

30 April 2015

Nog steeds in Le Puy-en-Velay maar wel eerder thui

17 April 2015

Zo maar een dag in de Bourgonge

28 Maart 2015

Weer in het land Luxemburg

Actief sinds 05 Maart 2015
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 3997

Voorgaande reizen:

05 Maart 2015 - 17 November 2016

Voettocht van Alphen aan den Rijn naar Santiago

Landen bezocht: